Integrovaný systém řízení

Stavební bytové družstvo SEVER je dlouholetým držitelem několika certifikátů evropské normy ISO. Jde o certifikát řízení kvality, řízení ochrany životního prostředí a řízení bezpečnosti informací. Zavedení a udržování tohoto integrovaného systému řízení všech procesů ve společnosti v souladu s požadavky norem je pro naše klienty zárukou dlouhodobého poskytování kvalitních služeb s důrazem na minimalizaci negativních dopadů naší činnosti na životní prostředí a především s maximální ochranou všech zpracovávaných dat a informací, se kterými jako správce bytového fondu pracujeme.

Potvrzením těchto slov je rostoucí počet našich zákazníků, spravovaných bytových domů a bytů. Díky tomu jsme se stali největšími správci bytového fondu v Libereckém kraji. Aktuálně spravujeme více než 10.000 bytů a nebytových prostor (zejména garáží).

Základním dokumentem integrovaného systému řízení je tzv. Politika ISŘ.

Politika integrovaného systému řízení

  1. Firemní zásady
    • Veškeré činnosti v družstvu jsou předem plánovány.
    • Ve všech krocích činnosti je uplatňována kontrola kvality poskytovaných služeb.
    • Naší zásadou je chybám systematicky předcházet, ne je později odstraňovat.
    • Platí princip trvalého zlepšování, chceme nabídnout zákazníkům více a lépe.
    • V každém okamžiku chceme být špičkou na trhu, chceme být lepší než konkurence.
  2. Služby klientům
    • Cílem je poskytnout zákazníkovi služby, které uspokojí jeho požadavky na kvalitu, správnost a včasnost  poskytované služby s akcentem na individuální potřeby klienta.
    • Naší snahou je a bude nabízet zákazníkovi komplexní služby co nejvyšší kvalitativní úrovně tak,  abychom se řadili k nejlepším správcům nemovitostí a trvale monitorovat jeho spokojenost.
    • Při správě bytových domů je a bude naší snahou využívat a zavádět moderní technologické a  informační postupy. 
  3. Strategie společnosti
    • Management společnosti bude prosazovat a zajišťovat naplňování strategických záměrů družstva  obsažených v Koncepci rozvoje SBD Sever a ve Strategii rozvoje tak, aby družstvo bylo hospodářsky  stabilní a jeho pozice na trhu byla silná.
    • Strategickým záměrem je zvyšování obratu v oblasti správy nemovitostí a v realitní činnosti
  4. Orientace na zákazníka
    • Trvale budeme akcentovat klientský přístup k zákazníkovi a snažit se vytvářet podmínky pro zajištění  dlouhodobého smluvního vztahu se zákazníky.
    • Trvale budeme mapovat svou konkurenci v oblasti správy nemovitostí s cílem nabídnout zákazníkům  kvalitnější služby a přidanou hodnotu.
    • Trvale budeme sledovat potřeby našich současných i potenciálních zákazníků s využitím dostupných  marketingových nástrojů. 
    • Trvale budeme usilovat o získávání nových klientů s využitím nástrojů integrované marketingové  komunikace, trvale budeme usilovat o vytváření pozitivního obrazu družstva na veřejnosti.
  5. Péče o zaměstnance
    • Každý zaměstnanec je důležitým a zodpovědným článkem zajištění kvality poskytovaných služeb, proto  musí management pravidelně zjišťovat spokojenost zaměstnanců, naslouchat jejich názorům a zabývat  se jejich konstruktivními návrhy.
    • Management bude podporovat osobní i profesní rozvoj pracovníků tak, aby pro družstvo trvale  existoval spolehlivý a znalý lidský potenciál.
    • Management zajistí informovanost zaměstnance o strategických cílech, koncepcích a úkolech s cílem  zajištění ztotožnění se zaměstnance s těmito cíli a upevnění motivace zaměstnance. 
    • Management bude zajišťovat budování vysokého stupně firemní kultury.
  6. Ochrana životního prostředí
    • Vztah k životnímu prostředí bude reprezentován odpovídajícím přístupem vedení i zaměstnanců  k jednotlivým pracovním aktivitám, především prevencí před znečištěním
    • Produkty budou realizovány v souladu s legislativními požadavky na životním prostředí a zásadně  s cílem ochrany životního prostředí
    • Management bude zajišťovat budování firemní kultury a vztahu zaměstnanců k životnímu prostředí 
  7. Bezpečnost informací
    • Management zajišťuje opatření ke snižování zranitelnosti organizace, pro případ incidentů jsou  k dispozici náhradní řešení a účinná ochranná opatření – avšak i v této oblasti je prioritou prevence.
    • Cílem je zvýšení důvěryhodnosti pro naše obchodní partnery, snahou je prokázat, že se s jejich daty  zachází bezpečně a nehrozí zneužití poskytnutých údajů 
    • Periodicky jsou přezkoumávána rizika a možnost přijetí opatření pro zvýšení bezpečnosti informací 
  8. Závazek managementu
    • Management se zavazuje zajistit vytvoření potřebných zdrojů a podmínek k naplnění této Politiky Jakosti.
    • Zároveň se zavazuje k tomu, že všichni pracovníci firmy budou s touto politikou jakosti seznámeni a budou  pracovat na jejím naplnění. 
    • Tato politika jakosti může být aktualizována na základě potřeb družstva a podmínek na trhu správy  nemovitostí.
V Liberci dne 15. března 2013Ing. Mgr. Petr Černý
ředitel SBD Sever


Zavolejte nám

Zpracovávám...